Ready for takeoff! - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Maaike Gorp - WaarBenJij.nu Ready for takeoff! - Reisverslag uit Hoogeloon, Nederland van Maaike Gorp - WaarBenJij.nu

Ready for takeoff!

Blijf op de hoogte en volg Maaike

04 Oktober 2016 | Nederland, Hoogeloon

Wihoeeee, nog exactemundo 54003267 miliseconden en dan is het zover! Dan stijgt vlucht EK 148 op met daarin (hopelijk) mevrouw Suzanne en Maaike van Gorp. Stiekem ben ik godsgruwelijk zenuwachtig en schijt ik 7 kleuren stront (als het er geen 43 zijn). Maar toch is er ook nog stééds het besef niet dat ik het prachtige h'loon city ga verlaten en ik iedereen hier moet missen. Het ergste vind ik nog dat ik niet precies weet voor hoelang. Een halfjaar? Een jaar? 3 maanden? 5 weken? Wie weet vind ik het helemaal niks, blijf ik in het vliegtuig zitten en kom ik linea recta naar huis. Of trouw ik daar met een Aboriginal, emigreer ik en zie ik mijn geliefde familie pas over 3 jaar met kerst samen met Robert ten Brink. Maar erger is nog, jullie weten dus ook niet hoelang jullie mij moeten missen :p. Maar wees gerust, ik zal op tijd laten weten wanneer ik terugvlieg, zodat er tijd zat is om spandoeken te maken!

Inmiddels staat alles bepakt en bezakt helemaal klaar. En ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit zoveel gevoelens heb gehad voor een rugzak. Mijn backpack voelt echt als mijn huis, mijn inboedel, mijn homie, mijn mattie, mijn 15 kilo pure overleving.

Maar 1 ding is zeker, ik kom niet naar huis voordat ik alles van mijn bucketlist af kan strepen.
- Een koala knuffelen
- Meeliften in een kangaroobuidel
- Zwemmen met haaien (dolfijnen, krokodillen of zeehonden volstaan ook)
- Al het locaal eten uitproberen (Barbecue, barramundi, kangaroevlees, vegemite, meat pie, Anzac biscuits... ,.... ,....)
- Links rijden (Alhoewel ik gewoon fatsoenlijk rechts rijden al moeilijk zat vind!)
- Fruitpicking op een Australische farm (maar geen bananen, daar zitten schijnbaar huge ass vogelspinnen tussen de trossen)
- Kerst vieren in m'n bikini met een bbq op het strand
- De beste didgeridoo-speelster van Australië en omstreken worden
- Een knappe en gespierde surfdude aan de haak slaan
- Een boer aan de haak slaan op de Bachelor & Spinsters balls
- Bezatten op een winefarm
- Een vette kwak goud vinden in een goudmijn
- De macarena dansen op de Uluru.
- Biggest Swing in Queenstown
- In een SWAG slapen in de buitenlucht
- Sandboarden
- Alle golven burgemeester maken tijdens het surfen
- Vriendjes worden met een See Quakko ('Happiest Animal of the world')
- en natuurlijk (surprise surprise, last but zeker not least) EEN SCHAAP SCHEREN!
- suggesties zijn meer dan welkom!

Maar allereerst: Thailand overleven met ons Suzanne! :)
Lekker twee weken vakantie vieren, ontspannen, bruin worden, met tuktuks scheuren, over m'n nek gaan van het pittige eten waar ik niet tegen kan, opgelicht worden door taxichauffeurs en kokosnoten leegslurpen.

p.s. ik ga oprecht mijn best doen om regelmatig een reisverhaaltje te uploaden, maar aangezien ik afhankelijk ben van wifi en internetcafeetjes, geef ik geen garanties!

  • 04 Oktober 2016 - 08:45

    Annie:

    Aan je enthousiaste schrijven zal het niet liggen. Succes met je bucketlist. Fijne vakantie met je zus. Ik zie uit naar het volgende reisverslag! Groetjes Annie

  • 04 Oktober 2016 - 12:31

    Liesbeth:

    Zo Maaike dat is een hele lijst die je wilt afwerken maar als je lang genoeg weg blijft moet t lukken. En Thailand overleven moet zowieso gaan lukken met zun fijne zus.
    Ik zal regelmatig proberen om je verslagen te lezen .
    Een goede en fijne reis gewenst voor nu en voor de volgende vluchten ( ook voor suzanne natuurlijk)

    Gr. Liesbeth

  • 04 Oktober 2016 - 19:21

    Riky:

    Nou Maaike, ik denk dat je hier wel een jaar voor nodig hebt om dit allemaal te kunnen doen.
    Je hebt er volgens mij heel veel zin in en ga er lekker van genieten!
    Natuurlijk eerst van je vakantie met Suzanne in Thailand.
    Een goede reis gewenst en heel veel groeten van

    tante Riky.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Hoogeloon

Maaike

Actief sinds 21 Sept. 2016
Verslag gelezen: 428
Totaal aantal bezoekers 97174

Voorgaande reizen:

04 Oktober 2016 - 01 April 2017

Maaike aan de andere kant van de wereld!

Landen bezocht: